piątek, 9 sierpnia 2013

STOS NA UPALNE LATO

1. Jeanne Bourin "Sekrety kobiet złotnika"

2. Lian Hearn "Kwiat śliwy, mroczny cień"

3. Yrsa Sigurdardottir "Spójrz na mnie"

4. Yrsa Sigurdardottir "Lód w żyłach"

5. Bridget Boland "Doula"

6. Julie Orringer "Niewidzialny most"


Trochę nowości, ale upały i mnie dają się we znaki. Nie mam siły nawet na czytanie, choć coś tam zawsze przy sobie noszę, bo może akurat znajdę chłodne miejsce i moment oddechu, by przeczytać choć parę zdań. Z tego stosiku zamieściłam już moją opinię o "Spójrz na mnie", a następna w kolejce będzie powieść Lian Hearn. Tymczasem zmykam po kolejną mrożoną kawę.

7 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne i interesujące. Czekam na wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię upałów. Całe szczęście dziś we Wrocławiu tempertaura spadła do 22 stopni ( z 40 wczoraj).

    Z książek mam największą ochotę na pozycję numer 1 i bezskutecznie próbuję ją zdobyć w bibliotece;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać "Niewidzialny most". Natomiast Yrsa już dawno za mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrożona kawa.. widzę, że nie tylko ja teraz ją ciągle piję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego tytułu nie znam, lecz życzę Ci miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję "Lodu w żyłach" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos intrygujący. Bardzo jestem ciekaw tej islandzkiej pisarki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...