sobota, 4 maja 2013

STOS NA MAJÓWKĘ

Moje postanowienie, żeby kupować mniej książek zaczyna przynosić efekty. Tym razem prezentuję Wam tylko trzy nabytki. Niestety nie mam dzisiaj możliwości zrobienia zdjęcia, pokazuję więc tylko ogólnie dostępne okładki.

O tej książce pisały: Padma , Dabarai , i Młoda Pisarka . Miałam ją w koszyku przed przeczytaniem tych recenzji, ale opinie te tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że warto ją mieć w domu.










Tutaj blogowe recenzje były główną przyczyną decyzji o kupnie. Więcej w poniedziałkowej recenzji.










I wreszcie ostatnia powieść, która kusiła mnie od dawna. Zakupiona na promocji w Empiku. Recenzja już wkrótce.

9 komentarzy:

  1. Szmaragdową tablicę właśnie zaczynam czytać, a Dom na szczycie klifu serdecznie polecam, mnie podobała się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie te książki już za mną. Recenzje będą wkrótce, ale "Dom na szczycie klifu" też mi się podobał.

      Usuń
  2. Dom na szczycie klifu mam i czeka. Zazdroszczę Szmaragdowej tablicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szmaragdowa tablica" generalnie trochę mnie rozczarowała niestety.:(

      Usuń
  3. Świetny stos na majówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia pozycja mnie też kusi :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Szmaragdową, całkiem niezła, chociaż raczej już do niej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...