niedziela, 30 grudnia 2012

ROK ZA MNĄ. PODSUMOWANIE I KONKURS

Wypisałam sobie kilka liczb, kilka tytułów, kilku autorów. Jednym słowem podsumowanie. No i losowanie. :)
 
Czytelniczo był to bardzo owocny rok. Długo nie zdawałam sobie sprawy, że jest tak dobrze, pod względem ilości książkek. Dopiero niedawno coś mnie podkusiło i policzyłam. Wyszło 180. I naprawdę nie wiem kiedy je wszystkie przeczytałam. Fakt, że czas sprzyjał. Ale... no właśnie. Postanowienie na przyszły rok, to czytać więcej literatury faktu, a przynajmniej 1-2 miesięcznie.
Postram się też dołączyć do większej ilości wyzwań, bo widzę, że motywują do poznawania książek z różnych dziedzin i krajów, a bardzo mi zależy na szerszym kręgu zainteresowań.
 
W tym roku dołączyłam do dwóch wyzwań. Jedno z nich: Z półki , zostało wypełnione w 100%. A recenzje większości z przeczytanych książek można znaleźć TUTAJ.
 
Drugie wyzwanie: Długie zimowe wieczory chcę wypełnić do końca planowanego terminu czyli do 28 lutego 2013.
 
Najważniejsze dla mnie książki tego roku:
 
 
 
 
Książki roku to: 
 
 

 
 
 
 
Na koniec obiecany konkurs na rok istnienia bloga. Do rozlosowania są dwie książki:
 
 
 
 
Wystarczy zostawić komentarz z tytułem wybranej książki. 
Książki rozlosuję za tydzien, czyli 6 stycznia, zgłoszenia zaś można zostawiać do 5 stycznia, do godziny 23.59 . Zapraszam do udziału. :)

 
 

23 komentarze:

  1. Kochana, gratuluję rocznicy! Wynik naprawdę imponujący! Wszystkie książki, które wymieniłaś jako najlepsze mam w planach i tym bardziej nie mogę się lektury doczekać! W konkursie nie wezmę udziału, bo mam 19 nieprzeczytanych książek i kolejnych nie mogę już po prostu mieć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kce Projekt Bronte!! :)

    A najważniejsze książki się nam częściowo pokrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, piękny wynik :) Gratuluję! I życzę, żeby przyszły rok był jeszcze lepszy czytelniczo.
    Mam coraz większą ochotę też się przyłączyć do paru wyzwań, bo wyglądają interesująco. Zabawa z czytaniem - to mi się podoba.
    A czytelnicze podsumowanie 2012 roku jest bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze witam serdecznie. Nie ukrywam, że jestem tu po raz pierwszy. Jednak - będę wracała.
    Po drugie - gratuluję rocznicy i ... imponującego wyniku.

    Po trzecie - bardzo chciałabym zrobić z Panią wywiad na temat... - o tym w prywatnej wiadomości ;)
    I po czwarte - wybieram "Dziewczynę z ..."
    pozdrawiam słonecznie, Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje tak pięknego wyniku! Sporo tytułów podanych przez Ciebie jest mi bardzo bliskich, a te pozostałe oczekują na przeczytanie:)

    Z chęcią przygarnęłabym "Dziewczynę z Botany Bay".

    Wspaniałego Nowego Roku! Pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowity rok! :D

    Wybieram "Dziewczynę z Botany Bay".

    OdpowiedzUsuń
  8. To jua poproszę "Projekt Bronte" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 180 , REWELACJA. :):) kATARZYNA WIELKA przede mną, choc teraz też czytam o niej, tyle ,że innego autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 180? Jesteś genialna, zostaniesz moim guru i wrócę do czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 180 książek? Super wynik :) Wszyscy zachwycają się "Koroną...", muszę w końcu sama się przekonać :) Najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły wynik :) Gratuluję :)

    Wybieram "Projekt Bronte"

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik, ale o tym na pewno wiesz. :)

    "Koronę śniegu i krwi" kupiłam ostatnio mężowi. Może i ja któregoś dnia po nią sięgnę. :)

    W konkursie chętnie wezmę udział. Wybieram "Dziewczynę z Botany Bay".

    Aha, i dziękuję za chęć wzięcia udziału w wyzwaniu. Udanej zabawy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Świetny wynik!
    Blog bardzo intersujący i inspirujący:)
    W konkursie wezmę udział z wielką chęcią- wybieram "Projekt Bronte".
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu fascynacji i zachwytów czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję takich wspaniałych wyników:) Ja również planuję wziąć udział w kilku nowych wyzwaniach:) One rzeczywiście sprawiają, że biorę do ręki książki, po które normalnie nigdy bym nie sięgnęła:)
    W konkursie bardzo chętnie wezmę udział i wybieram książkę "Projekt Bronte"
    Życzę wszelkiej pomyślności w Nowym 2013 Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!! Imponujący wynik
    Wybieram "projekt"

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się zgłoszę :) mam nadzieję, że ten rok będzie bardziej dla mnie szczęśliwy w wygrywaniu książek niż ubiegły ;)

    wybieram "Projekt Bronte"

    pozdrawiam bookowinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Projekt Brontë" - zgłoszenie do konkursu.

    I gratuluje ciekawego blogu! Również kocham świat książek i widzę, że mamy podobne gusta ;)

    Niech same dobre książki wpadną w twe ręce w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tu z wizażu :) Ja niestety przeczytałam w 2012 tylko 36 książek, czyli o 11 mniej niż roku poprzednim..
    Poproszę o dopisanie mnie do "Projektu Bronte" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie. Ale którą książkę wybrać? Ani jednej ani drugiej nie czytałam. Może jednak "Projekt Bronte"?

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią przygarnę "Dziewczynę z Botany Bay", bo nie znam.

    Pozdrawiam z Wrocławia

    Natka

    natalia-99@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobry wybór książki roku:) Mówię o Cherezińskiej rzecz jasna, Thorwalda akurat tego nie czytałam, ale mam zamiar, cieszę się więc, że tak Ci się spodobał!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...