poniedziałek, 26 listopada 2012

STOSIKOWE SZALEŃSTWO

Niestety najporawdopodbniej ostanie przed wiosną. Wprawdzie czekam jeszcze na małą wymiankę z Finty i Wizażu, a także na czwarty tom "Pana Lodowego Ogrodu", ale pewnie na tym się skończy. Ma to i swoje dobre strony. Książki własne znowu stoją nie przeczytane, a moja biblioteka zelektryzowała mnie ostanio na facebooku wiadomością, że zakupiła 160 książe. Byłam i faktycznie nowości na półkach sporo. Cieszy mnie to bardzo, bo niedługo Święta, a cała zima to dla mnie pora kiedy mogę więcej czasu spędzać nad swoimi pasjami.
Ale, do rzeczy. Przed Wami moje ostanie zakupy i wymianki:
 
1. Leila El Omari "Monsunowe dni". Z polecenia Kasiek. Przeczytana, jestem zachwycona, recenzja wkrótce.
2. Mary Nicholls "Altana", z promocji w Matrasie, przeczytana, już poszła na wymianę na Fincie.
3. Leila El Omari "Zapach drzewa sandałowego". Już opisane.
4. Kristin Harmel "Moje rzymskie wakacje" - Finta
5. Barbara Freethy "Lato w Zatoce Aniołów" - Wizaż
 
 
 
6. Guido Knopp "Holokaust" - rezultat wyprzedaży w Matrasie.
7. Claire Tomalin "Sekretna kochanka Dickensa" - jak wyżej
8. Anne Sebba "Ta kobieta. Wallis Simpson" - Finta
9. Gretel Wachtel, Claudia Strachan "Inny rodzaj odwagi" - Finta
 
 
 
 
 
 
 
 
10. Allison Winn Scotch "Julian Westfield wyszła za mąż"
11. J.K. Rowling "Trafny wybór" - zakup własny
12. Karin Fossum "Nie oglądaj się" - Lubimy Czytać
13. Sarah Blake "Niedoręczony list" - Finta
14. Guy Gavriel Kay "Ostatnie promienie słońca" - rezultat przemiłej wymiany na Biblionetce.
15. Barbara Delinsky "Nikt się nie dowie" - Wizaż
16. Sarah Jio "Jeżynowa zima" - zakup własny
 
 

12 komentarzy:

  1. Sporo książek mam, kilka czytałam. Cieszę się, że miałam coś wspólnego z zakupami wybornych ksiażek. Osobiście mnie "Rzymskie" wakacje nie zachwyciły, ale wiadomo - kwestia gustu.
    Zazdroszczę Rowling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowling była moim must have. A na dodatek upolowałam ją na świetnej promocj. :)

      Usuń
  2. Ciekawe ksiazki :)
    Kilka mam, kilka chetnie przygarnelabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo dużo książek, a wszystkie kuszą i nęcą, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz stoją na półce, a ja czytam biblioteczne. Tak to już jest z własnymi książkami.

      Usuń
  4. Pozycje numer 7 i 8 brzmią ciekawie, 11 też bym chciała przeczytać. Miłych lektur!
    Lubię widok stosów książek, oj lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Niestety książki mogłabym kupować codziennie. :)

      Usuń
  5. Znam tylko "Moje rzymskie wakacje", które bardzo mi się podobały, choć mój zachwyt był pewnie trochę przesadzony :) No ale jak mogłam nie uśmiechnąć się do książki, której akcja dzieje się tam, skąd wróciłam?

    Widziałam "Altanę" na promocji, ciekawa jestem, co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiszę "Altanę" dokładniej, ale póki co niech mówi za siebie to, że zaraz po przeczytaniu poszła na wymianę.

      Usuń
    2. No właśnie to mnie zaciekawiło, jak wyżej napisałaś :P

      Usuń
  6. Czytałam "Moje rzymskie wakacje", całkiem miła lektura.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...