sobota, 27 października 2012

PADA ŚNIEG A W DOMU STOSY...

Jeszcze nie tak dawno spędzałam czas wolny na zbieraniu grzybów. Trochę ich trafiło do domu, gdzie zostały poddane procesowi suszenia. Teraz czekają sobie spokojnie na grudzień i przygotowania do Bożego Narodzenia.
 
Wydawało mi się, że do tych przygotowan jest jeszcze masę czasu. I faktycznie, przecież dwa miesiące to nie mgnienie oka. Dzisiejsza pogoda jednak przekonuje, że czas świąteczny coraz bliżej. Za oknem u mnie takie krajobrazy:



 Zaczynam się cieszyć, że mam wolny weekend i dużo książek do wyboru, a i parę filmów do obejrzenia się znajdzie.


  Dzisiejszy stosik biblioteczny:                                                
1. Olga Rudnicka "Natalii 5"
2. Katarzyna Leżeńska "Kamień w sercu"
3. Leif GW Persson "Umierający detektyw"
4. Joseph Delaney "Cień przeznaczenia"
5. Arnaldur Indridason "Głos"
6. Elizabeth von Arnim "Elizabeth i jej ogród"
7. Anita Amirezwani "Krew kwiatów"
8. Agatha Christie "Pani McGinty nie żyje"
9. Agatha Christie "Tajemnica Sittaford"
10. Agnieszka Błotnicka "Koniec wiosny w Lanckornie"
       
A tutaj wyniki wymiany na fincie i zakupów filmowych:
                                  


1. Lesley Lokko "Jedna bogata, druga biedna"
2. Ilona Maria Hilliges "Gwiazdy nad Afryką"
3. Audrey Niffeniger "Lustrzane odbicie"
4. Lesley Lokko "Gorzka czekolada" - audiobook
5. David Nicholls "Jeden dzień" - audiobook
6. Alan Bennet "Czytelniczka znakomita" - audiobook
 
 
1. "Avengers'
2. "Captain America"
3. "Igrzyska smierci"
4. "Sherlock. Studium w różu"
5. "Dirthy Dancing"
6. "Pretty Woman"
7. "Harry Potter i Czara Ognia"
8. "Harry Potter i Zakon Feniksa"
9. "Potop"
10. "Pokuta"
 

 

16 komentarzy:

  1. U mnie też śnieg. No i gratuluję udanej wymiany i zakupów, dużo fajnych książek i filmów widzę. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio polubiłam wymieny. Miejsca w domu nie przybywa, a nowe książki lubię. I dojrzałam do tego, żeby stworzyć też małą kolekcje filmów. Tu na szczęście mam pomoc w osobie mojego brata.

      Usuń
  2. Nie lubię Cię - masz śnieg. U mnie ulewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już dzisiaj też masz śnieg. :)

      Usuń
  3. U mnie też śnieg, cały dzień sypało:)

    Z filmów uwilebiam "Pokutę", choć książka jest jeszcze lepsza. No i "Pretty Woman".

    Wypożyczyłam niedawno "Gorzką czekoladę", więc też niedługo poznam tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbaim "Pokutę". To chyba jedyny film z Keirą, w którym mnie nie drażni.

      Usuń
  4. Podziwiam wspaniale nabytki. Serdecznie gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe nabytki biblioteczne1 Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii, gdyż nie znam większości tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie śniegu nie ma, ale niedawno dyskutowaliśmy z kimś, że kiedyś śnieg pokazywał się w okolicy pierwszego listopada i nie raz chodziło się na groby po białym dywanie, więc to nie jest takie znowu wyjątkowe chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowe tylko o tyle, że ostatnie kilka listopadów w naszej okolicy, czyli w Kaliszu, było bardzo ciepłych. Ale masz rację, bo ja sam pamiętam z dzieciństwa obawę rodziców i dziadków, że zmarzną kwiaty na grobach.

      Usuń
  7. U nas za oknem bialutko i ciągle pada śnieg...:)
    Ładne stosiki - podebrałabym Agatę Christie , tych dwóch książek jeszcze nie czytałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już dzisiaj cieplej i nie pada. :)
      Kocham kryminały zimą. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam kryminały Christie i serial "Sherlock", współczesna wersja jest świetna :) A "Natalii 5" muszę zdobyć koniecznie, bo jeszcze nic Olgi Rudnickiej nie czytałam, a kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudnicka piszr fajnie. Kryminały z lekkim zabarwieniem humorystycznym. A Sherlocka chcę zebrać całość. Szkoda tylko, że trzeba tyle czekać na trzeci sezon. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...