czwartek, 4 października 2012

MOTYWACYJNIE :)

Mamy początek października. Powoli zbliża się koniec roku, a ja zorientowałam się, że bardzo kiepsko mi idzie wypełnianie jedynego na ten rok książkowego wyzwania: Z półki . W związku z tym spoglądm na moje półki i wynotowuję powieści, które zamierzam doczytać, by wypełnić początkowe założenie. Zadeklarowałam poziom trzeci, czyli 11 do 15 pozycji ze swoich zbiorów. Do tej pory przeczytałam sześć.
Ostatnią zrecenzowaną książką były "Marie jego życia" Barbary Wachowicz  , przeczytane w kwietniu.
Wcześniej w ramach wyzwania przeczytałam:
 
 
 
 
 
I niezrecenzowaną "Białą lwicę" Henninga Mankella
 
Żeby się zmobilizować zamieszczam listę co najmniej pięciu następnych powieści do przeczytania. Ma być takim małym wyrzutem sumienia. :)
 
Caleb Carr "Alienista"
Bernard Cornwell "Zimowy monarcha"
Arturo Perez - Reverte "Kapitan Alatriste"
Haruki Murakami "Kronika ptaka nakręcacza"
Matthew Pearl "Klub Dantego"
Douglas Carlton Abrams "Zaginiony pamiętnik Don Juana"
Ewa Ostrowska "Pamiętaj o róży"
 
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Czytanie książek z własnej półki zawsze jest sporym wyzwaniem, bo wszystkich z reguły ciągnie do nowego, a nie do tego, co już od dawna stoi w zaciszu domowej biblioteczki.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie nie ciągną te, które stoją już dłuższy czas.

      Usuń
  2. Udalo mi sie naprawde spiac w tym roku i do tej pory przeczytalam 65 ksiazek z polki , a 45 tych, ktore kupilam w tym roku i jestem dumna z siebie jak paw. Jednakze zostalo mi jeszcze duuuuzo ksiazek, ktore czekaja juz wieki na przeczytanie i mam pomysl, aby juz w zadne ksiazki sie nie wzbogacac w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję generalnie nie tak dużo. Około 20, więc i zaległości nie są duże.

      Usuń
  3. Mam dużo książek nowych i to je mam zamiar przeczytać w pierwszej kolejności. Kiedy skończą się pieniądze i nie będzie nowych książek, wtedy sięgnę po te 10-cio i 20-to letnie. Na razie - czytam z półki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie nie mam dużo zaległości. To, co kupuję, czytam w miarę na bierząco. Tylko kilka "zalega".

      Usuń
  4. Zimowy monarcha świetny jest, jako i cała Trylogia więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same zachwyty słyszałam i chyba niedługo sama się przkonam, czy faktycznie jest taki świetny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...