piątek, 31 sierpnia 2012

NIE TAKI MAŁY... STOSIK






1. Lucinda Riley "Dom orchidei". Na blogach czytam różne opinie. Z reguły, że nie dorównuje Kate Morton, ale zobaczymy. Najwyżej pójdzie na wymianę.
2. Joshlyn Jackson "Oszukać przeznaczenie". Już przeczytane, wrażenia takie sobie. W sumie dobrze, że był to tylko dodatek do gazety.
3. Luanne Rice "Róże mają kolce". Przeczytane i opisane. :)
4. Ewa Stachniak "Katarzyna Wielka". Jedna z moich ulubionych autorek. Czytam i napewno opiszę swoje wrażenia.
4. Anthony Horowitz "Dom Jedwabny". Będę się musiała w końcu zabrać za Holmesa. Mam na półce kilka książek poświęconych temu bohaterowi i wszystkie są jednym wielkim wyrzutem sumienia: "Kupiła, a teraz stoimy tu i nikt nas nie czyta!!!"


A tutaj upolowane na promocji w Matrasie:
1. Leila Meacham "Róże". Podobno ma w sobie klimat "Przeminęło z wiatrem". Zobaczymy
2. Cecili Randall "Hyperversum".
3. Nicole R. Dickson "Irlandzki sweter"
 
 

 

9 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnęłabym "Irlandzki sweter" i "Róże" :) Bardzo ciekawy stosik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawam opinii z Katarzyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hyperversum" ja też kupiłam na przecenie, ale w Dedalusie - za 12 zł :) Jestem bardzo zadowolona z zakupu, taka gruba książka w takiej cenie!

    Z Twojego stosu przygarnęłabym też "Katarzynę Wielką".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy. Gratuluje i zycze milego czytania.
    Zazdroszcze "Katarzyny Wielkiej" oraz "Irlandzkiego swetra":)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Irlandzki sweter" cudo. Też na niego w Matrasie zerkałam, ale w końcu zdecydowałam się na coś czego jeszcze nie czytałam.
    Zazdroszczę "Katarzyny Wielkiej". Kusi mnie do zakupu, ale na razie się opieram...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik. Ja również bardzo zazdroszczę "Katarzyny Wielkiej"- chciałabym mieć tę książkę w swoim zbiorze, ale na razie niestety nie ma sposobności by sobie ją kupić. W każdym bądź razie, czekam na jej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogaty w stronice stosik! Pozostaje tylko czekać na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także czekam na opinię "Katarzyny Wielkiej" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pozycje, kilka tytułów chętnie bym ci podebrała:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...