poniedziałek, 11 czerwca 2012

STOS WŁASNY I BIBLIOTECZNY

Znowu zaszalałam. I nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
Gorzej, wiem że kupowanie książek robi się w moim przypadku nierozsądne. Przecież najpierw muszę uzbierać na porządne regały. Moje książki, choć ich zbiór nie należy do szczególnie obszernych, zaczynają się nie mieścić w moim pokoju, na przeznaczonych im półkach.
Konieczne jest przemeblowanie, bo męczy mnie sytuacja, gdzie książki stoją w dwóch rzędach, poukładane są na stosikach i nie mogę objąć swoich skarbów jednym spojrzeniem. Męczy mnie gimnastyka przy utykaniu następnych nabytków, a mimo to kupuję.

Ale co tam, pokazuję swoje zakupy i cieszę się z nich bardzo.

Własne:
1. Sarah Addison Allen, "Słodki zapach brzoskwiń" - już przeczytane, niedługo recenzja
2. Martha Grimes, "Pod Anodynowym Naszyjnikiem" - recenzja już była.
3. Martha Grimes, "Pod Zawianym Kaczorem" - recenzji nie będzie, bo pisałabym same peany pochwalne.
4. Guy Gavriel Kay, "Fionavarski gobelin" - jeden z moich ulubionych pisarzy fantasy, przepiękne wydanie, ale poczeka na spokojniejsze czasy. Pewnie dopiero jesienią. :(




I biblioteka:
1. Camilla Lackberg "Ofiara losu" - lubię tę serię i z ciekawością śledzę kolejne zagadki kryminalne.
2. Wendy Webb, "Duchy przeszłości" -  przeczytane, recenzja niedługo.
3. Christine Trent, "Lalki królowej"
4. Alan Furst, "Szpiedzy w Warszawie" - znowu wojna.
5. Joyce Carol Oates, "Blondynka" - bardzo jestem ciekawa tej książki.

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Słodkiego zapachu..będę wypatrywać :) a z kupowaniem książek mam podobnie - już mi się nie mieszczą, a mimo wszystko wciąż nabywam nowe tytuły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką Sarah Addison Allen> Teraz została mi do przeczytania "Królowa słodyczy".

      Usuń
  2. Co za stosiska ;) Życzę miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...