piątek, 27 kwietnia 2012

I ZNOWU STOS

Postanowiłam uczcić Światowy Dzień Książki i oczywiście poszłam na książkowe zakupy. Rezultaty obok plus jedna zaległość.

1. Sarah Jio, "Marcowe fiołki" - to właśnie nie pokazywana wcześniej zaległość.
2. Gillian Flynn, "Mroczny zakątek" - kryminał, interesujący opis, zagadka. To lubię, szczegóły po przeczytaniu.
3. Jenny Erpenbeck, "Klucz do ogrodu"
4. Rachel Hore, "Okruchy przeszłości" - bardzo korzystny zakup z allegro. Niestety nie ma kilku pierwszych stron, ale może nie będzie to przeszkadzało bardzo w czytaniu.
5. Melissa Nathan, "Duma, uprzedzenie i gra pozorów" - kocham Jane Austen i jej książki. Niestety do tej pory wszelkie kontynuacje mnie rozczarowywały, ale "Duma i uprzedzenie" jest jedną z moich ulubionych książek. Musiałam się zapoznać z jej współczesną wersją. Jestem w trakcie czytania. Opinia wkrótce.



I jeszcze trochę filmowo. Dwie adaptacje, które bardzo lubię i polecam.


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już się cieszę na ich czytanie. :)

      Usuń
  2. A ja nic nie kojarzę z tytułów :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Okruchy przeszłości, "Klucz do ogrodu" i "Mroczny zakątek" też są dla mnie kompletną tajemnicą. :)

      Usuń
  3. Dwie książki z Twojego stosu mam przeczytane i polecam. Filmów polecać nie muszę bo przecież pewnie widziałaś już wiele, wiele razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet wiem, które polecasz. :)
      A filmy pewnie będę oglądać co jakiś czas do końca życia, bo po prostu uzależniona od nich jestem. :)))))

      Usuń
    2. Zastanawiam się właśnie czy powtorzyć sobie filmowo i książkowo Rozważną czy Noce i dnie. Bo się stęskniłam :)

      Usuń
    3. "Rozważną". Tam jest Alan Rickman. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...